پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182598
زمان اجرايي شدن قانون رفع موانع توليد
تاریخ انتشار : 1394/05/26 18:31:42
نمایش : 999
وزير صنعت، معدن و تجارت از تکميل و اجرايي شدن قانون رفع موانع توليد ظرف سه ماه آينده خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد رضا نعمت زاده در حاشيه بازديد از طرح پرورش ماهي در قفس درباره اجراي قانون رفع موانع توليد که در مجلس به تصويب رسيد، گفت: اين قانون داراي شصت ماده بوده و بيش از سي آيين‌نامه در آن پيش‌بيني شده است، بنابراين وزارت صنعت ، معدن و تجارت به تدريج در حال تهيه آيين‌نامه‌هاي آن است.

وي تصريح کرد: دستگاه‌هاي مختلف دولتي که مسئول اجراي تهيه آيين‌نامه شدند براي تصويب نهايي نياز به هم‌فکري دارند و شب گذشته آيين‌نامه را با وزارت دادگستري و وزارت علوم و معاون علمي رئيس‌جمهور نهايي کرديم و به صورت مستمر در حال پيگيري هستيم، همچنين ظرف سه ماه آينده قانون رفع موانع توليد تکميل و اجرايي مي‌شود.

وزير صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: انجام برخي‌ از کارها مانند وصول بانک‌ها از محل ذخيره ارزي که به تدريج در حال انجام است، نياز به زمان دارد همچنين ماليات بر ارزش افزوده نيز يک قانون است .

وي همچنين درباره يارانه بخش صنعت از محل طرح هدفمندي اذعان کرد: در بودجه مبلغي پيش‌بيني شده است، ولي به علت کمبود وصولي عملاً کاري انجام نشده ولي اميدواريم امسال بخشي از آن پرداخت شود.

نعمت‌زاده گفت : امسال از محل پشتيباني صادرات ۵۰ ميليارد تومان دريافت کرديم .

وي با اشاره به اينکه هم اصناف و هم واحدهاي توليدي و صادرکنندگان مشکلاتي دارند، بيان کرد: وزارت امور اقتصاد و دارايي و سازمان امور ماليات‌ها که متولي اين کارها هستند، در حال تلاش هستند تا مشکلات را کمتر کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html